Das Påsk

fredag, lördag, söndag - åt jag flottig mat. punkt.

måndag - katten släpade upp sally på min balkong och vi tog, tillsammans med nils, alfred och gustav, färjan ut till husarö. på husarö tillbringade vi en stor del ute på sjön i en trasig båt. vi lagade mat, åt och bara njöt av vädret. jag åkte hem redan på tisdag eftermiddag, men dom andra stannade kvar lite längre! jag satt på färjan in till stan i stort sätt hela dagen. marcus mötte mig vid kungsan och så drog vi hem och käkade pärlans güda pizza!

onsdag - tog tåget till katrineholm och hängde några timmar med amel. lite senare tog jag bussen ut till bie och carolina där jag och evelina blev bjudna på käk. jag fick åka motorcykel med micke. vi höll på att dö, men det gjorde vi, uppenbarligen, inte. vi tre tjejer låg uppe hela natten och glodde på vidriga skräckrullar, så vi kom inte i säng förrän kl 6 på morgonen. vi sov i några timmar och på...

torsdag - hjälpte jag och carolina hennes farmor att kratta löv i solen! lite senare åkte jag hem till mina föräldrar och mötte marcus, farmor, simon och hans flickvän linn. det bjöds på middag och påskäggsjakt. astrevligt!

fredag - middag hos marcus kära mor, anna. alla var samlade och maten var kalasgod. på kvällen drog jag till jullan där alla brudar var. kvällen tog aldrig slut och inte helt oväntat blev lördagen en grymt seg dag.

lördag - segsegseg. mysfrukost/hotellfrukost hos familjen melchersson. grillkväll hos johan.

söndag - solnjut, kalas för marcus morfar. god mat. mätt. godis. mätt.

måndag - solnjut. promenad. godis. mys. prat. hemfärd. pärlans pizza. körslagetfinaaal! rösta 126 gånger! vann inte! lov slut!